Saturday 28 July 2012

Świadectwo


ŻYCIE!

Człowiek odkrył wiele rzeczy na tym świecie, ale jest wiele pytań bez odpowiedzi o śmierci. Dlaczego człowiek umiera? Jaki jest cel śmierci? Jaki jest cel śmierci? Co się dzieje z człowiekiem po śmierci? Tak wielu ludzi nie zna odpowiedzi na te pytania, ponieważ nie myśleć dużo o tych rzeczach. Jestem też taki człowiek, który nigdy nie myślał o śmierci. Miałem moim własnym domu, ojciec, matka, bracia i siostry. W wieku piętnastu lat, kiedy mój ukochany ojciec był w łożu śmierci, lekarze poinformowali, że wkrótce umrze. W tym momencie zacząłem myśleć o śmierci. Jeśli ojciec umiera, gdzie pójdzie? Gdybym zmierzyć się ze śmiercią, co będzie ze mną? Wszystkie te pytania wzrosła w mojej głowie, poszedłem do mojej klasie (studiowałem 11. standard w tym czasie) Tam zobaczyłem mojego przyjaciela z książką spokojnie. Kiedy próbowałem z nim rozmawiać, zapytał mnie: "My Friend Jeśli umrzesz dziś, gdzie pójdziesz? Jak staniesz przed twórcą, który cię stworzył i wysłał do tego świata? "Nie mam odpowiedzi na jego pytania. Miałem wiarę w Heaven & Hell, ale nie mogę zrozumieć prawdę pozostawił Heaven & Hell.

W tych dniach zrobiłem wiele grzechów w moim życiu. Został napisany w książce moich przyjaciół, że "jeśli twierdzą, że są bez grzechu, to samych siebie oszukujemy i prawda w nas nie ma. "(1 J 1-8), ponieważ Jezus powiedział, że kiedy widzisz dziewczynę z pożądaniem wypełnionych oczu, zrobiłeś prostytucji z tą dziewczyną. Widziałem wiele złych zdjęć i czytać złe książki. Ja też myślałem, że istnieje siedem urodzeń dla mnie i moim następnym życiu będę urodził się jako psa lub kota, ale Biblia mówi, że "Tak jak ludzie mają umrzeć raz, a potem zmierzyć się sąd" (Hbr 8 -27) Jeśli tak jest, to co się stanie, jeśli jestem pijakiem i umierają jako pijak, czy będę się narodzić jak kot pijak lub psa w następnym porodzie, jak moja postać nie została zmieniona w moim poprzednim porodzie ? Więc co będzie rozwiązanie tego problemu? Jest pewne, że jeden dzień umrę a kto urodził się w tym świecie, na pewno umrze jeden dzień. Więc czy jest jakiś sposób, by powstrzymać mnie od pójścia do piekła. Jezus mówi, że istnieje sposób, "Ci, którzy wierzą we Mnie, będzie miał życie, nawet jeśli nie umrze na wieki" (J 25/11)

Zobaczmy, jak to się stało, musimy zabić tak wiele kur i kóz w imię Najświętszej Ofiary w świątyniach. Praktyka ta występuje w większości religii (z wyjątkiem nielicznych) na świecie. Ja sam dał kury jako Najświętszej Ofiary w świątyniach, ale zrobiłem, że bez znajomości cel ofiary. Kiedy czytam Biblię, doszedłem do poznania prawdy, że ten ptak czy zwierzę jest zabijane lub krew shedded, z powodu moich grzechów. Za grzechy zrobiłem, musiałem cierpieć lub zginąć, jak na bogów polecenie, ale zamiast tego mam zabić ptaka lub zwierzę na moim miejscu i dać go w ofierze. W rzeczywistości, prawo wymaga, że ​​prawie wszystko być oczyszczone krwią, i bez rozlania krwi nie ma przebaczenia. (Hbr 9-22) Ale Biblia mówi, że krew z bawołów lub kóz nie oczyści nasze grzechy. "To jest niemożliwe, krew cielców i kozłów, aby zgładzić grzechy." (Hebrajczyków 11-4), ponieważ istoty te są tańsze niż ludzki. W tym celu nie mogę zabić człowieka, ponieważ będzie to morderstwo. Następnie, co jest sposobem lub rozwiązanie uciec od kary za grzechy zrobiłem, czy piekło jest tylko wynik za moje grzechy? Nie, na pewno znajdziesz sposób. Tutaj tylko, dowiadujemy się prawdziwej miłości Boga do człowieka. Jeśli Bóg siedzi w niebie się mówiąc, że kocha człowieka, to nie bylibyśmy dostał wyzwolenie od naszych grzechów, ale Bóg przyszedł na ziemię jako człowiek, jako Jezusa Chrystusa. Historia potwierdza również Uniwersalnej Prawdy. (Jego St.Thomas uczeń, który przybył do Indii i mieszka w Chennai jest też wielkie świadectwo) Nawet Jezus nie zrobił żadnego grzechu, bez grzechu Jezus został przybity na krzyżu za karę za nasze grzechy. Poniósł nasze grzechy na krzyżu i cierpiał, shedded krew i umarł. Nie był martwy Bóg, ale podniósł się po 3 dniach od śmierci i wygrał śmierć. kiedy to uwierzyć i zaakceptować go otrzymamy wybawienie od naszych grzechów i przekleństw. Nie ma więcej ofiar są wymagane jako Jezus Chrystus uczynił wszystko, na odpuszczenie naszych grzechów i zbawienia. Wszystko co musimy zrobić, to przebaczenie za nasze grzechy prosząc Jezusa, by zmyć nasze grzechy z jego świętej krwi i przyjąć Jezusa w naszych sercach jako naszego Zbawiciela.

Mój drogi przyjacielu, Jezus pyta: "Nawet jeśli masz mnóstwo skarbów, zasilanie, status w świecie to, co jest użycie że jeśli dusza trafia do piekła po śmierci?" (Mateusz 16-26) Piekło nie jest jeden dzień lub dwa dni jest wieczne (tysiące lat). Gdzie chcesz iść? ponieważ Jezus mówi: "Uważaj! Mieć na baczności przed wszelkiego rodzaju chciwości, życie nie polega na obfitości dóbr "(Łk 12-15) Nasze życie na tym świecie jest bardzo krótki, z tego krótkiego życia, planujemy dużo i martwić się o pieniądze. i ziemskich rzeczy, ale co możemy zrobić dla naszej duszy, która jest wieczna. Mamy tylko jedno życie, aby żyć, a nie siedem urodzeń. Nie możemy iść do nieba z naszych grzechów, jak jest świętym miejscu. możemy iść do nieba tylko wtedy, gdy pokutować za nasze grzechy i otrzymać przebaczenie od Pana Jezusa. Jeśli wierzyć i iść za Jezusem Dostaniesz dobre życie z Niebiańskiego Spokoju. Jeśli wierzysz w Jezusa Chrystusa, On wyzwoli was od wszystkich waszych grzechów. Jezus Chrystus ma tylko moc uwolni cię od wszystkich grzechów i znaków grzesznych.

Jezus mówi: "Bardzo Zaprawdę, powiadam wam, każdy, kto grzeszy, jest niewolnikiem grzechu. Teraz niewolnik nie ma stałego miejsca w rodzinie, ale syn należy do niego na zawsze. Jeżeli więc Syn was wyzwoli, będziecie rzeczywiście wolni. "(J 8-36)

Albowiem tak Bóg umiłował świat, że dał swego jednorodzonego Syna (Jezusa Chrystusa), aby każdy kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne. (Jan 3-16)

No comments:

Post a Comment